Aalborg Studenterkursus på 20 sekunder

Det tager kun 20 sekunder at fortælle om to års STX-uddannelse på Aalborg Studenterkursus.

Public Image elsker at lave idé og koncept til film. Ved hjælp af ord, billeder, lyd, musik, speak og virkemidler fortælles en kort og præcis historie som biografreklame om de mange oplevelser, der venter som elev på Aalborg Studenterkursus, inden man springer ud som student.

Reklamefilmen for Aalborg Studenterkursus viser i hurtige klip alle de spændende, udfordrende, romantiske og kaffekrævende stunder, som tilsammen udgør to år på uddannelsen, før man kan kalde sig student. Det går hurtigt i biografspottet – og det er egentlig budskabet, fordi du tager “en fuld STX på kun to år” i stedet for de tre år på andre gymnasiale STX-uddannelser.

Reklamefilmen er lavet i et samarbejde med Det nye sort der stod for det visuelle udtryk og instruktion. Hertoft Media stod for kamera og ‘on location’-lydoptagelser, redigering og efterbehandling.