Pr for LOOP Fitness

Fitness behøver ikke at være hårdtpumpet og elitært. Sammen med LOOP Fitness fortæller vi hele Danmark, at træning sagtens kan være en helt naturlig del af et helt almindeligt liv.

Strategisk pr for LOOP Fitness

LOOP Fitness har en mission om at gøre træning enkelt og tilgængeligt for alle. Virkeliggørelsen af denne mission understøttes af en pr-strategi, der positionerer LOOP som aktøren, der går imod strømmen i en hårdtpumpet og elitær fitnessverden.

Strategien opbygger et kvalificeret kendskab til LOOP’s franchisemodel, til det unikke cirkeltræningskoncept, og til missionen om at gøre fitness til en helt naturlig del af et helt almindeligt liv.

LOOP er tidligere fløjet under radaren blandt de fleste journalister, men gennem en systematisk pr-indsats er det lykkedes at nå ud i flere nationale medier med fortællinger om LOOP.

Foruden Børsen har blandt andre Finans og TV Avisen bragt historier og indslag om LOOP’s vækst og træningskoncept. Hertil kommer et stort antal regionale og lokale medier.

– Der findes et rigtig stort publikum, der føler, at det bliver lidt for hurtigt og oppumpet hos mange af de andre centre. Halvdelen af vores kunder har aldrig været i et fitnesscenter før. Når du siger fitnesscenter, tænker mange af dem straks på en pumpet Arnold Schwarzenegger. Men sådan er det ikke hos os.

Det fortalte adm. direktør Brian Schneider fra LOOP Fitness, da Børsen bragte historien om, hvordan fitnesskæden på rekordtid er blevet Danmarks næststørste med godt 100 centre på landsplan.