Aalborg Kongres- & Kulturcenter

Vil du høre mere?

25 15 43 52
[email protected]

Godt begyndt er halvt fuldendt. Aalborg Kongres- & Kultur Centers nye afdeling for bæredygtighed har fået en kommunikationsstrategi, der hjælper med at fokusere og prioritere indsatser.

AKKC har som led i en omfattende grøn og samfundsbevidst omstilling på alle niveauer etableret egen interne afdeling for bæredygtighed.

For at give AKKC de bedst mulige forudsætninger for at komme godt fra start, har Public Image hjulpet med at udarbejde en kommunikationsstrategi for området. Strategien skal sikre en god, fortløbende, effektiv og konstruktiv kommunikation med de mange interessenter.

I processen har vi sammen bl.a. afdækket interne og eksterne ressourcer, identificeret målgrupper og interessenter og prioriteret de mange ønsker til, hvordan bæredygtigheden skal slå igennem – både hos AKKC og hos interessenter og samarbejdspartnere.

Særligt har det været vigtigt at skabe overblik over aktiviteter og kommunikationsindsatser og at udarbejde et arbejdsværktøj, de kommunikationsansvarlige kan læne sig opad.

  • Frugal Technologies

    Frugal Technologies har udviklet et genialt system, der hjælper skibe med at spare på brændstoffet. Dette budskab formidler Public Image via branchemedier i hele verden.