Kendskabsopbygning for Skallerup Seaside Resort

Vil du høre mere?

40 99 97 40
[email protected]

365 dejlige dage om året er der aktiviteter for hele familien hos Skallerup Seaside Resort på den jyske vestkyst. Det hjælper Public Image med at formidle til danskerne ved hjælp af pressearbejde.

Skallerup er et sted, hvor familier mødes på tværs af generationer og nyder naturen, samværet og dejlige oplevelser sammen ud fra en grundtanke om ”aktiv ro”.

Over for hovedmålgruppen – familier med børn – har resortet et ønske om at udbrede kendskabet og især at opdatere det eksisterende kendskab, da der hele tiden sker udviklinger, nyheder og forbedringer. Det skal bl.a. ske gennem en målrettet presseindsats, der er med til at skabe opmærksomhed omkring stedets unikke tilbud og karakter.

Og så har Skallerup Seaside Resort altså skiftet navn for længst – og det skal alle lige have på plads.

Den første presseindsats, som Public Image udførte for Skallerup Seaside Resort, skabte omtale i ca. 40 danske medier, herunder et stort antal vigtige regionale medier i Nord-, Midt- og Sønderjylland.

Udover en proaktiv presseindsats hjælper Public Image løbende Skallerup Seaside Resort med kommunikationsrådgivning i bred forstand.

  • Combine

    I tæt samarbejde med et redaktionsudvalg hos det digitale udviklingsbureau Combine skaber Public Image fagligt inspirerende indhold på tværs af platforme.