Magasinudgivelse for Alabu Bolig

Vil du høre mere?

25 15 43 52
[email protected]

Magasinet ”Dig i Centrum” er Alabu Boligs kommunikationskanal til og med beboerne i den almene boligorganisations cirka 5.700 lejemål. 

Magasinet, der udkommer fire gange årligt, husstandsomdeles af boligorganisationens egne medarbejdere til samtlige lejemål. Det er derfor et uvurderligt redskab til kommunikation af vigtig information såvel som et talerør for beboerne til og med hinanden.

Alabu Bolig har en bæredygtig profil og gør et stort arbejde for at skabe et godt fællesskab blandt beboerne i de forskellige afdelinger, der summer af liv og aktivitet.

Indholdet tilgodeser derfor behovet hos boligorganisationen for at give diverse orienteringer og lader samtidig beboerne inspirere hinanden gennem fortællinger om sammenhold, naboskab, arrangementer, bestyrelsesarbejde mv.

Public Image agerer redaktører og opsøgende journalister på magasinet og tilrettelægger og udarbejder indholdet i tæt samarbejde med Alabu Boligs redaktionsudvalg.

De seneste numre af ”Dig i Centrum” kan læses her.

  • Randers Tegl

    I samarbejde med Public Image sætter Skandinaviens største teglproducent ord på sit arbejde med bæredygtighed.

  • Frugal Technologies

    Frugal Technologies har udviklet et genialt system, der hjælper skibe med at spare på brændstoffet. Dette budskab formidler Public Image via branchemedier i hele verden.

  • LOOP Fitness

    Det handler både om følelser og forretning, når vi hjælper Danmarks næststørste fitnesskæde med at synliggøre sig over hele Danmark.

  • Nordelektro

    Fra installationsfirma til specialist i teknisk facility management. En strategisk omstilling hos Nordelektro er understøttet af effektfuld, ekstern kommunikation.

  • Svanehøj og Hamworthy Pumps

    Pumpevirksomhederne Svanehøj og Hamworthy Pumps har sat kurs mod at bidrage til en renere verden – med Public Image som strategisk og udførende partner på kommunikation.

  • Hjerteforeningen

    Public Image skriver søgemaskineoptimerede webtekster til Hjerteforeningen for at sørge for, at de bliver læst af både mennesker og robotter.