PR for LOOP Fitness har to vigtige mål

Vil du høre mere?

25 15 43 52
[email protected]

Det handler både om følelser og forretning, når vi hjælper Danmarks næststørste fitnesskæde med at synliggøre sig over hele Danmark.

Antallet af kommercielle fitnesscentre i Danmark er mere end fordoblet på ti år, og konkurrencen om kunderne er benhård.

LOOP Fitness har en mission om at gøre træning enkelt og tilgængeligt for alle. Virkeliggørelsen af denne mission understøttes af en PR-strategi, der positionerer LOOP som aktøren, der går imod strømmen i en hårdtpumpet og elitær fitnessverden. Strategien opbygger et kvalificeret kendskab til LOOP’s franchisemodel, til det unikke cirkeltræningskoncept, og til missionen om at gøre fitness til en helt naturlig del af et helt almindeligt liv.

LOOP er tidligere fløjet under radaren blandt de fleste journalister. Men gennem en systematisk PR-indsats er det lykkedes at nå ud til flere nationale medier med fortællinger om LOOP-konceptet og kædens imponerende vækst. Børsen, Finans og TV Avisen bragt historier og indslag om LOOP’s vækst og træningskoncept. Hertil kommer et meget stort antal omtaler i regionale og lokale medier, som er med til at give LOOP en stærk lokal forankring.

  • Frugal Technologies

    Frugal Technologies har udviklet et genialt system, der hjælper skibe med at spare på brændstoffet. Dette budskab formidler Public Image via branchemedier i hele verden.