Brugerundersøgelse og målgruppeanalyse

Den opfattelse, kunderne eller brugerne har af din virksomhed eller organisation, er ofte en anden, end du tror. Kend jeres omdømme og målgruppe.

Virkeligheden er ofte en anden, end du tror. I hvert fald når du sidder internt i en virksomhed eller organisation og kigger ud på målgruppen og markedet.

Find ud af, hvordan jeres omdømme er med brugerundersøgelser og tilfredshedsundersøgelser, eller klarlæg målgruppens eksakte behov, forventninger og præferencer med en målgruppeanalyse.

Ofte anbefaler vi en kvantitativ eller kvalitativ analyse forud for en større indsats, så vi vil kunne optimere budgettet og budskaberne – og sikre effekten. På samme måde monitorerer og analyserer vi på alle kampagner og pr-indsatser, så vi sammen har et bedre grundlag for, at den næste bliver endnu mere effektfuld.

Kontakt Public Image, og lær jeres omdømme og målgruppe bedre at kende.