Navneudvikling og payoff

Vil du høre mere?

25 15 43 52
[email protected]

De fleste kender situationen. Der ligger den søde, nyfødte baby – men hvad skal barnet hedde? Hvilket navn vil passe til baby og de tanker, vi gør os om det lille mirakels fremtidige personlighed? Er hun en Emma? En Clara? Eller synes far, at vidunderet mest af alt ligner en 90-årig mand uden hår eller tænder? Nej. Det er ufatteligt svært at finde et perfekt navn, der passer til det nye menneske. Sådan er det også at navngive en virksomhed.

I Public Image har vi i snit 2,75 barn per fuldtidsansat – så vi er ret hårde til det med børnenavne. Derudover har vi mange års erfaring med at udvikle virksomhedsnavne, payoffs og brand promises. For det er lidt med virksomheder som med babyer. De stjæler al din energi og fritid, men alligevel elsker du dem og ønsker det allerbedste. For eksempel det helt rigtige navn der udtrykker personlighed og signalerer, hvem der her er på vej ud for at indtage verden.

Derfor starter vores proces altid med, at vi dykker dybt ned i virksomhedens DNA. At vi får klarlagt alt det, vi skal vide for at være i stand til at udvikle det mest sigende navn, det mest værdibaserede payoff eller det ultimative brand promise, der rummer selve essensen af, hvad din virksomhed tilbyder. Ja, det er lige til at blive forpustet af at læse. Det er heller ikke nogen nem proces, hvor vi lige drysser de gode ideer ud af ærmet. Hvilket du sikkert har opdaget, siden du er endt her.

Vores filosofi er, at et godt navn skal formidle den værdi, kunderne opnår ved at handle med din virksomhed. Som når vi kalder os selv Public Image.

Et godt navn med et tilhørende payoff eller brand promise skal tilsammen udtrykke din virksomheds værdier, kompetencer og ydelser samt kundens slutværdi, så hele herligheden er med til at skabe jeres brand. Et godt navn skal ikke forklares – det forklarer sig selv.

Kontakt Public Image og få et godt navn.

  • SACKit

    Hvis ikke, du tør satse, når du aldrig det, der ligger for enden af regnbuen. Historien om SACKit’s vækstrejse fra iværksætter til veletableret livsstilsbrand handler om mod. På den baggrund har vi udviklet SACKit’s nye pay off.