Presse

Vil du høre mere?

25 15 43 52
[email protected]

Hos Public Image elsker vi gode historier. Og det fantastiske er, at alle virksomheder og organisationer, vi møder, har masser af gode historier at fortælle. Det hjælper vi dem med. I nyhedsmedier og i specialiserede fagmedier. I Danmark og i resten af verden.

PR er en af de absolutte kernekompetencer i Public Image. Vi kender gamet, vi kender medierne og journalisterne, og vi ved, hvordan en historie skal vinkles, for at der er størst mulig chance for, at den bliver bragt.

I Danmark har vi en fri og uafhængig presse. Heldigvis. Pressen tjener på mange måder vores samfund godt, og hos Public Image har vi et tæt samarbejde med redaktionerne og journalisterne. Samtidig har vi et tæt samarbejde med vores kunder og et indgående kendskab til deres dagsordener. Derfor er vi gode til at ramme plet, når vi matcher vores kunders interesser med mediernes behov.

Så ønsker du mere synlighed i nyheds- eller fagmedier – eller har fået uønsket opmærksomhed fra samme – står vi lige midt imellem og er dem, der forstår begge sider indgående.

En aktiv og åben tilgang til pressen lønner sig altid. I omdømme. I kendskab. I salg og synlighed. Faktisk vægtes positiv, redaktionel omtale i nyhedsmedierne fem til otte gange højere end værdien af en annonce i et tilsvarende medie. Det skyldes, at redaktionel omtale har en meget høj troværdighed.

For det er altid mere troværdigt, når andre fortæller noget godt om dig, end at du selv gør det. En seriøs og professionel, veltilrettelagt presseindsats med fokus på at kommunikere udadtil om virksomhedens nyheder, udvikling og initiativer er den bedste metode til at pleje sin dagsorden.

Det arbejde er lidt af en kunst. Men med i værktøjskassen har vi for eksempel pressemeddelelser, pressebrief, pressemøder og medietræning, hvor talspersonen bliver klædt på til at tale med journalisten. Vi er eksperter i, hvordan pressearbejdet planlægges og eksekveres, så dine gode historier bliver placeret i nyhedsstrømmen og skaber synlighed og opmærksomhed om dit formål og dine dagsordener.

  • Svanehøj Group

    Pumpevirksomhederne Svanehøj og Hamworthy Pumps har sat kurs mod at bidrage til en renere verden – med Public Image som strategisk og udførende partner på kommunikation.

  • Taasinge Elementer

    I samarbejde med Public Image sætter Taasinge Elementer fokus på fordelene ved at bruge præfabrikerede træelementer i byggeriet.

  • Körber Supply Chain

    Positionering af teknologivirksomheden Körber via PR og SoMe – centraliseret omkring en employer branding-strategi.

  • Randers Tegl

    I samarbejde med Public Image sætter Skandinaviens største teglproducent ord på sit arbejde med bæredygtighed.

  • Nordelektro

    Fra installationsfirma til specialist i teknisk facility management. En strategisk omstilling hos Nordelektro er understøttet af effektfuld, ekstern kommunikation.

  • Frugal Technologies

    Frugal Technologies har udviklet et genialt system, der hjælper skibe med at spare på brændstoffet. Dette budskab formidler Public Image via branchemedier i hele verden.