Nyt navn og stort rekrutteringsbehov kræver målrettet kommunikation
Nyt navn og stort rekrutteringsbehov kræver målrettet kommunikation

Positionering af teknologivirksomheden Körber via PR og SoMe – centraliseret omkring en employer branding-strategi.

Riantics i Arden blev i 2016 en del af den internationale teknologikoncern, Körber AG, og skiftede fire år senere navn til Körber Supply Chain DK. Sideløbende har virksomheden oplevet en enorm vækst i omsætning og medarbejderstab.

Med et nyt navn, en ny international ejer og et stort behov for at rekruttere flere specialiserede medarbejdere har Körber øget sit fokus på employer branding og lagt en klar strategi for dette.

Hos Public Image understøtter vi strategien gennem pressearbejde og LinkedIn-kommunikation. Hensigten er at vise, at Körber er en international teknologivirksomhed, der er blandt de førende i verden, når det kommer udvikling af løsninger til automatiseret intern logistik. 

Det gør vi ved at fortælle om Körbers spændende projekter og teknologier, og ved at vise stort og småt fra hverdagen i en international teknologikoncern.

Riantics i Arden blev i 2016 en del af den internationale teknologikoncern, Körber AG, og skiftede fire år senere navn til Körber Supply Chain DK. Sideløbende har virksomheden oplevet en enorm vækst i omsætning og medarbejderstab.

Positionering af teknologivirksomheden Körber via PR og SoMe – centraliseret omkring en employer branding-strategi.

Hos Public Image understøtter vi strategien gennem pressearbejde og LinkedIn-kommunikation.

Hensigten er at vise, at Körber er en international teknologivirksomhed, der er blandt de førende i verden, når det kommer udvikling af løsninger til automatiseret intern logistik.

Det gør vi ved at fortælle om Körbers spændende projekter og teknologier, og ved at vise stort og småt fra hverdagen i en international teknologikoncern.