Nyt payoff til SACKit
Nyt payoff til SACKit

Hvis ikke, du tør satse, når du aldrig det, der ligger for enden af regnbuen. Historien om SACKit’s vækstrejse fra iværksætter til veletableret livsstilsbrand handler om mod. Om at turde udfordre det eksisterende og gå egne veje. På den baggrund har vi udviklet SACKit’s nye pay off.

Det ligger dybt i SACKit’s DNA at udfordre det eksisterende – for eksempel da virksomheden gentænkte sækkestolen med sin RETROit og skabte et produkt, du rent faktisk kan sidde i. Det kræver stort mod at turde udfordre det eksisterende, og så kræver det også en lille smule galskab at kunne se muligheden og ikke mindst gribe den.

SACKit tør, og netop at turde gjorde vi til en aktiv del af virksomhedens brandfortælling med en aktiv opfordring til verden om at ”Dare yourself”.

Når en forbruger tager en aktiv købsbeslutning om at anskaffe sig et givent produkt, er det ikke kun produktet og produktets design og funktionalitet, der ligger til grund for beslutningen. Det er i lige så høj eller måske endda i højere grad brandet, forbrugeren køber ind på.

Og selvom SACKit er kendt for design og funktionalitet adskiller virksomheden sig alligevel fra konkurrerende brands ved at turde stikke lidt ud og være den frække dreng i klassen.

I processen med at afdække SACKit’s kernefortælling borede vi os dybt ned i deres DNA og fandt frem til, at virksomheden ånder og lever for at producere ’fede’ og ’mindre kedelige’ produkter, der ’gør folk glade’. Altså et sympatisk purpose om at gøre folk glade.

Med Dare yourself opfordrer SACKit derfor målgruppen til at turde lidt mere – til at træffe mindre kedelige beslutninger og have det sjovere!

Se mulighederne. Dare yourself.