Med strategisk pressearbejde gør vi Taasinge Elementers vækststrategi konkret, nærværende – og ikke mindst synlig.
Taasinge Elementer er Danmarks ældste og største producent af præfabrikerede tag- og facadeelementer i træ. Virksomheden er på en mission om at gøre byggeriet grønnere og mere effektivt – og har lagt en meget ambitiøs vækststrategi for at gribe de muligheder, der opstår i takt med den grønne omstilling.
I den proces er strategisk pressearbejde et effektfuldt værktøj. Som PR-partner for Taasinge Elementer formidler Public Image løbende de gode historier til medierne. Det gør vækststrategien konkret, nærværende – og ikke mindst synlig. Vores medieovervågning viser, at Taasinge Elementer i perioden september 2021 til september 2022 har fået over 400% flere omtaler i danske medier i forhold til året før.
I Danmark er blot 8% af bygningerne opført i træ. Det vil Taasinge Elementer ændre på ved at fortælle om fordelene ved at bygge med træ i forhold til andre og mere anvendte materialer som beton, tegl og stål.
For os hos Public Image består opgaven i at positionere Taasinge Elementers lette, præfabrikerede træbaserede elementer som løsninger, der nedbringer klimaaftrykket og gør byggeprocessen mere effektiv.
Gennem fortællinger om Taasinge Elementers innovative løsninger og spændende projekter viser vi, hvordan Taasinge Elementer tilfører værdi og er et oplagt valg til fremtidens byggeprojekter. Alt sammen for at skabe større incitament blandt bygherrer, udviklere, entreprenører og arkitekter for at vælge træbaserede løsninger.