Presse

Ønsker jeres virksomhed mere presseomtale og synlighed i danske og internationale medier? Pressearbejde er en kernekompetence i Public Image. Som et af få PR-bureauer i Danmark er vi specialiseret i PR og mediehåndtering for B2B-virksomheder; lokalt, nationalt og internationalt.

 
Vi har gennem en årrække opbygget gode relationer til erhvervsmedier og branchemedier i ind- og udland. Vi kender medierne, deres stofområder og prioriteringer, og vi er altid opdaterede på udviklingen i medielandskabet. På den måde hjælper vi vores kunder med at få deres gode historier fortalt de steder, hvor det giver allermest værdi.

Vores tilgang til pressearbejde bygger på stærke journalistiske kompetencer. Vi ved af erfaring, at en presseindsats giver det bedste resultat, når historien vinkles og formidles på samme måde, som journalisten selv ville gøre det. Det er vores vigtigste kvalitetskriterium – og jeres garanti for, at I med Public Image som PR-bureau får gode historier med journalistisk relevans, der passer ind i mediernes nyhedsflow.

Hvad indeholder en presseindsats?

Hos Public Image har vi defineret et fast koncept for pressearbejde. En presseindsats indeholder derfor altid:

  • Indledende research
  • Interview af relevante kilder
  • Tekstforfatning af pressemeddelelse
  • Eventuel koordinering med fotograf
  • Udarbejdelse af målrettet medieliste
  • Indledende kontakt til redaktører og journalister
  • Distribuering af pressemateriale
  • Løbende medieovervågning
  • Opfølgning på medier og journalister
  • Afrapportering med overblik over indsatsens resultater

Sådan kommer du i gang

Læs mere om, hvordan det er at samarbejde med os her, eller kontakt os for at høre mere om, hvordan vi hjælper jeres virksomhed til mere synlighed, kendskab og salg. Både i Danmark og internationalt.