Nyhedsbreve
Nyhedsbrevet er et meget kosteffektivt medie til at øge kendskab og skabe salg. Hvis altså indholdet er relevant og skaber værdi for modtageren.
Hos Public Image har vi stor erfaring med at bruge nyhedsbreve og e-mail marketing i B2B-virksomheders eksterne kommunikation.
Typisk indgår nyhedsbrevet typisk som et element i en samlet kommunikationsplan, hvor vi deler store og små historier på tværs af platforme for størst mulig effekt. Her fungerer nyhedsbrevet som et samlende element, der forstærker vigtige budskaber og trækker trafik til kundernes websites.
Inden for B2B er kunderejsen længere og involverer flere stakeholders. Det kræver en kommunikation, som er mere baseret på viden end på salgsbudskaber. Et nyhedsbrev, som formidler relevant viden og spændende historier fra jeres virksomhed, vil styrke den eksterne kommunikation og give værdifulde leads.
Læs mere om, hvordan det er at samarbejde med os her, eller kontakt os for at høre mere om, hvordan vi skriver nyhedsbreve med høj åbningsrate, der øger kendskabet og antallet af leads til jeres virksomhed.