Cases

Naturvidenskabernes Hus

Public Image har hjulpet Naturvidenskabernes Hus med at skabe synlighed om to af husets store projekter, nemlig Girls’ Day in Science og Naturfagsmaraton.

LOOP Fitness

Det handler både om følelser og forretning, når vi hjælper Danmarks næststørste fitnesskæde med at synliggøre sig over hele Danmark.

Nordelektro

Fra installationsfirma til specialist i teknisk facility management. En strategisk omstilling hos Nordelektro er understøttet af effektfuld, ekstern kommunikation.

Svanehøj og Hamworthy Pumps

Pumpevirksomhederne Svanehøj og Hamworthy Pumps har sat kurs mod at bidrage til en renere verden – med Public Image som strategisk og udførende partner på kommunikation.

Combine

I tæt samarbejde med et redaktionsudvalg hos det digitale udviklingsbureau Combine skaber Public Image fagligt inspirerende indhold på tværs af platforme.

Hjerteforeningen

Public Image skriver søgemaskineoptimerede webtekster til Hjerteforeningen for at sørge for, at de bliver læst af både mennesker og robotter.

Skagensmaleren

Public Image har rådgivet om den strategiske forandring i den voksende kompleksitet i virksomhedens markedskommunikation.

Skallerup Seaside Resort

365 dejlige dage om året er der aktiviteter for hele familien hos Skallerup Seaside Resort på den jyske vestkyst. Det hjælper Public Image med at formidle til danskerne ved hjælp af pressearbejde.

Andreasen & Hvidberg

Med levende fortællinger gør vi geoteknikken relevant og viser, hvordan Andreasen & Hvidberg giver bygherrer et solidt grundlag at bygge på.

Aalborg Kongres- & Kulturcenter

Godt begyndt er halvt fuldendt. Aalborg Kongres- og Kulturcenters nye afdeling for bæredygtighed har fået en kommunikationsstrategi, der hjælper med at fokusere og prioritere indsatser.

SACKit

Hvis ikke, du tør satse, når du aldrig det, der ligger for enden af regnbuen. Historien om SACKit’s vækstrejse fra iværksætter til veletableret livsstilsbrand handler om mod. På den baggrund har vi udviklet SACKit’s nye pay off.

Alabu Bolig

Magasinet ”Dig i Centrum” er Alabu Boligs kommunikationskanal til og med beboerne i den almene boligorganisations cirka 5.700 lejemål.